Combo Coastal Dim Sum

Coastal Dim Sum menyediakan 3 jenis combo dim sum berbeza untuk pilihan pelanggan pelanggan. 3 jenis combo tersebut ialah All Chicken combo, All Seafood combo dan Mixed combo. Kesemua combo Coastal Dim Sum dijamin  halal 200%. Sekali makan melekat di hati.

 

Coastal Dim Sum All Chicken Combo

Coastal Dim Sum All Chicken Combo mempunyai 4 perisa berbeza. Kesemuanya ialah chicken based dim sum. 4 perisa tersebut ialah Chicken, Blackpepper, Mushroom dan Button Mushroom dim sum. Bagi penggemar chicken based dim sum, Coastal Dim Sum All Chicken combo memang menjadi pilihan utama. Suka diingatkan di sini, walaupun ianya chicken based, dim sum ini masih mengandungi campuran seafood. Cuma kandungan chicken lebih banyak dari seafood.

Coastal Dim Sum Blackpepper

Coastal Dim Sum perisa Blackpepper memang menjadi kegemaran ramai kerana rasa ‘originality’ lada hitamnya yang panas dan pedas, ditambah pula dengan ketulan ketulan ayam. Rasanya seperti blackpepper chicken.

Coastal Dim Sum Chicken

Coastal Dim Sum perisa Ayam (Chicken) pula memang sedap. Bahan utamanya ialah ayam namun masih ada sedikit campuran udang menjadikan rasanya begitu unik dan sedap dimakan begitu sahaja walau tidak dimakan dengan sos.

Coastal Dim Sum Mushroom

Coastal Dim Sum Mushroom merupakan perisa yang baru dibawa masuk. Sebelum ini, kami hanya ada 5 perisa sahaja. Kemudian kami perkenalkan 3 perisa baru termasuklah perisa Mushroom ini. Penggemar mushroom memang tidak boleh lepaskan peluang nikmati Coastal Dim Sum Mushroom ni. Setiap biji penuh dengan mushroom segar. Setiap kali mengunyah pasti terasa mulut ini penuh dengan ketulan ketulan mushroom. Cukup lembut dan berjus. Confirm tak cukup seketul.

Coastal Dim Sum Button Mushroom

Coastal Dim Sum Button Mushroom pula adalah variasi jenis cendawan berbeza iaitu cendawan butang. Walaupun perisa cendawan, rasanya berbeza dengan perisa Mushroom.

 

Selain Coastal Dim Sum All Chicken Combo, kami juga ada Coastal Dim Sum All Seafood Combo. Untuk All Seafood Combo, terdapat 4 perisa dim sum berbeza iaitu Coastal Dim Sum perisa Crab, Seafood, Salted Egg dan CrabMeat.

Coastal Dim Sum All Seafood Combo

Coastal Dim Sum All Seafood Combo mempunyai 4 perisa dim sum berbeza. Combo ini mengandungi dim sum perisa Crab, Seafood, Salted Egg dan CrabMeat.

Coastal Dim Sum Crab

 

Coastal Dim Sum Seafood

 

Coastal Dim Sum Salted Egg

 

Coastal Dim Sum CrabMeat

 

Combo ketiga ialah Coastal Dim Sum Mixed combo. Dalam combo ini, kami menggabungkan 2 perisa paling digemari untuk All Chicken dan All Seafood. Gabungan Mixed Combo terdiri dari Coastal Dim Sum perisa Chicken, Blackpepper, Crab dan Seafood.

Coastal Dim Sum Mixed Combo

Pelanggan yang mahukan chicken dan seafood based dalam 1pek biasanya memilih Mixed Combo ini. Dan kebiasaanya pelanggan kami memilih kesemua combo Coastal Dim Sum ini. Mereka so tak boleh tahan dengan semua perisa dim sum di atas 🙂

 

Untuk tempahan, boleh whatsapp 019 980 0769 atau layaran fb page Coastal Dim Sum.

Leave a Reply

Your email address will not be published.