Penghantaran 1 Malaysia

Anda mencari Halal frozen dim sum? Kami mengedarkan Halal frozen dim sum. Coastal Dim Sum membuat penghantaran ke seluruh Semenanjung Malaysia melalui courier servis.

Kilang pengeluar Halal frozen dim sum jenama Coastal Dim Sum juga turut mendapat pengiktirafan dan kelulusan HALAL dari JAKIM serta pensijilan MeSTI, GMP dan HACCP dari Kementerian Kesihatan Malaysia.

Logo pensijilan tertera di packaging Dim Sum

Bagi pelanggan yang mahu mencuba keenakan frozen halal dim sum jenama Coastal Dim Sum, kami menyediakan penghantaran terus ke tempat anda melalui khidmat courier. Sangat mudah. Order sahaja melalui whatsapp, buat pembayaran dan tunggu sahaja lori courier datang ke tempat anda membawa bungkusan Coastal Dim Sum. Namun begitu ramai yang ragu ragu kami hantar frozen Coastal Dim Sum ni melalui courier kerana mereka khuatir dim sum tu rosak.

Ok mari kami share bagaimana kami hantar Coastal Dim Sum ni melalui courier. Untuk hantar dim sum frozen ni, tools yang paling penting ialah icebox dan icepax. Kedua dua tools ini diperlukan bagi memastikan produk tersebut kekal segar. Tahan 1-2 hari masa diperlukan untuk penghantaran.

Contoh icepax yang kami gunakan

Bagi penghantaran melalui courier, customer akan terima Coastal Dim Sum ni dalam masa 1 hingga 2 hari bekerja. Since kami di Terengganu, kami buat penghantaran hari Ahad, Isnin, Selasa dan Rabu ke negeri yang weekend hari Sabtu dan Ahad. Manakala bagi negeri yang weekend hari Jumaat dan Sabtu, kami courier pada hari Ahad, Isnin dan Selasa sahaja. Ramai juga yang bertanya kenapa ada hari tertentu sahaja? Ya ada sebab mengapa kami buat penghantaran pada hari hari tersebut sahaja. Yang penting, semuanya bagi memastikan customer menerima Coastal Dim Sum yang masih segar dan baik.

Coastal Dim Sum yang sudah di packing dan siap untuk di courier

Haaa, dah settle packing. Kita tunggu staff citylink datang pickup. Kebiasannya mereka datang pickup waktu tengahari. Kami request waktu pengambilan di waktu tengahari supaya parcel tersebut akan di hantar awal kepada customer.

Driver citylink dah pickup parcel

Apa tunggu lagi, yang belum mencuba Coastal Dim Sum, jom cepat – cepat order. Pencarian agent pun masih dibuka, rebutlah peluang selagi masih ada.

Untuk tempahan Coastal Dim Sum, Whatsapp 0199800769

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.