Freezer 100L Reward Qualifier

#CoastalDimSumHQ selalu offer reward best. Senang pula tu nak qualify. Ada yang sudah dapat :
Handbag Carlo Rino
Kosmetik Mary Kay
Handbag Coach
Freezer 250L
Freezer 100L
Cash $$$

Salah seorang Stokis yang berjaya Qualified Freezer 100L ialah Puan Aishah Kushairi. Beliau merupakan Stokis Bidor, Perak yang juga Leader Team Queen. Berikut adalah perkongsian beliau didalam usaha mencapai target reward Coastal Dim Sum.

” PETI AIS RAYA, TERIMA KASEH COASTAL DIM SUM HQ

” Dikala semua warga muslimat sibuk menyopping baju raya, handbag raya, kasut raya, bashawl raya, lipstik, aishedow, aibro raya, mami sibuk keluar masuk kedai letrik. Malam raya kita shopping baju tahun ni.

Terima kaseh yg tak terhingga kepada pihak Coastal Dim Sum HQ kerana menyediakan ruang dan peluang untuk kami team Queen merasa reward daripada HQ ni.

Puan Aishah telah menebus Freezer 100L

Sebulan kami bertungkus lumus dengan team menjala dan menebar pek emas Coastal ke seluruh Semenanjung. Mula-mula tu dah give up. Tapi sokongan dari master ejen mami Kak Faa, dia support semua aspek sampai mami pejam mata dan terus submit order #550pek bersamaan 8800 biji dim sum kat HQ.

Bila stok dah order dan separuh dah courier kepada customer, kami masing-masing push potensi diri dan besarkan kolam rezeki dengan lambakan stok dalam peti ais rumah masing-masing. Ada ejen yang takde freezer, ada ejen yang tumpang freezer kedai ais, ada ejen yang tumpang freezer di kampung, macam-macam. Siang malam mengadap wasap uruskan order ejen dan end customer yang 2 tahun setia membeli Coastal Dim Sum kami

Biasa ejen-ejen Team Queen order 30pek sebulan. Kali ni mereka dipaksa restok 50pek tanpa paksaan. Mereka pun mula² takut, risau tak habis, tapi kami beri jaminan stok mereka pasti licin! Dengan keyakinan ini umpama doa yang dimakbulkan. Semua ejen restok setiap minggu & kolam rezeki mereka pun ramai customer baru dah nampak. Jadi, dengan mudahnya mereka menjual dim sum kerana customer dah start mencari mereka.

Rasa dihati memang nak sangat-sangat reward ni sebab memang nak khas kan peti untuk Coastal Dim Sum sahaja tak campur dengan barang dapur rumah. Supaya exclusivity customer terjamin gitchewww

Allah makbulkan dan HQ pun umumkan Aishah Kushairi menjadi salah seorang penerima reward ini… bergenang ayor mata tau! (Kome tahu tak macam mana rasanya bila kita nak sangat satu benda tu & kita dapat dalam masa yang singkat dengan FREE). Sejak jadi suri dihati yang professional ni, sejak tak mencarum bulanan, maka bajet agak tight disitu untuk penuhi kehendak yang datang setiap 8 jam. Dasyat kan wanita?

Semoga dengan ada nya freezer ni, dapat menaikkan semangat mami dan semua team untuk terus menjala customer dan 44 jiran keliling rumah.

Bagi yang berminat menyertai Team Queen, boleh hubungi 0125405559 . Jom saya kongsikan bagaimana untuk membuat extra income melimpah limpah dengan Coastal Dim Sum.

-Aishah Kushairi –

Kejayaan Ejen Team Queen Dim Sum

Berkat usaha beliau (Puan Aishah) bersama – sama Team Queen, salah seorang ejen mereka juga telah berjaya mencapai target Freezer 100L iaitu Puan Farah Azura . Beliau merupakan Ejen Manjung, Perak. Bermula secara kecil-kecilan, namun kini jualan Puan Farah mencecah 550 pek.

Puan Farah antara Agent Team Queen yang berjaya qualified.

” Terima kaseh HQ, Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir & batin. ”
From Team Queen Dim Sum –

Kesimpulannya, banyak kelebihan jika anda menyertai Team Coastal, anda bukan sahaja sekadar berniaga semata-mata tapi anda juga akan mendapat ganjaran daripada pihak HQ Coastal Dim Sum. Ganjaran yang diberikan adalah sebagai tanda penghargaan dan dorongan diatas usaha gigih anda dalam bertungkus lumus disamping mengembangkan lagi Coastal Dim Sum ke pasaran antarabangsa.

Apa tunggu lagi, mulakan langkah perniagaan bersama Coastal Dim Sum. Jom sertai keluarga #TeamCoastal. Di samping dapat extra income, juga dapat reward menawan😍.

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi / whatsapp Team kami di talian 0199800769

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.