Testimoni Penggemar Coastal Dim Sum

Berkongsi tentang reward sudah, kelebihan sudah, Resepi pun sudah ada beberapa resepi yang kami kongsikan. Maka kali ni kami nak kongsikan pula beberapa testimoni daripada customer Coastal Dim Sum. Ada customer baru dan ada juga yang baru kali pertama mencuba produk Dim Sum Halal kami.

Dimakan bersama sos Dim Sum
Pelanggan berikan 5 bintang
Baru pertama kali mencuba tetapi teruja mahu repeat order lagi 🙂
Pelanggan puji sedap sangat
Ada juga pelanggan yang repeat order lagi

 

Rata-rata maklumbalas yang diberikan oleh customer 100% adalah benar. Alhamdulillah kami gembira kerana ramai pelanggan yang berpuas hati dengan produk Coastal Dim Sum. Selain daripada customer, ada juga testimoni demand Dim Sum daripada #TeamCoastal yang terdiri daripada Stokis, Mini Stokis dan juga Agent.

Agent Pulau Pinang
Stokis Kuantan
Mini Stokis Kedah
Mini Stokis Pasir Gudang
Stokis Puchong

Ini antara demand Dim Sum daripada Team Coastal. Dah nampak kan fenomena Coastal Dim Sum yang berlaku sekarang. Sememangnya Coastal Dim Sum telah mendapat tempat di hati penggemar Dim Sum Halal. Lihat sajalah permintaan frozen Dim Sum daripada Stokis, Mini Stokis dan Agent kami yang selalu restock bekalan Dim Sum. Pssttt…mereka beritahu sampai tak menang tangan nak mengambil order daripada customer yang tak putus-putus memberikan list order.

Untuk anda yang ingin mencuba kelazatan Coastal Dim Sum, jangan risau kerana kami ada sediakan khidmat penghantaran ke seluruh Semenanjung Malaysia.

Jom sertai keluarga Team Coastal,

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi team kami di 019-9800 769

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.