Mulakan Bisnes Coastal Dim Sum Tanpa Keluarkan Modal Freezer

Coastal Dim Sum adalah satu produk Halal frozen dim sum. Yang sememangnya dijamin Halal 100% oleh Jakim. Sebut mengenai frozen food pasti anda tertanya-tanya bagaimana nak mulakan bisnes frozen food ni kan. Memerlukan modal yang besar ke, apa tools yang diperlukan, bagaimana untuk menarik perhatian dan meyakinkan pelanggan untuk membeli dim sum frozen ataupun yang telah siap dikukus.

Yelah bukan semua pernah mendengar dim sum. Tahukah anda, permulaan untuk berniaga paling minimun hanya dengan Pakej 15 pek sahaja. Modal untuk 15 pek pun hanyalah RM208.50. Kecil sangat modal tu kan? Bukan itu sahaja dengan pembelian Pakej 15 pek ini secara automatik anda sudah menjadi Agent sah Coastal Dim Sum dengan syarat mengisi borang Agent daripada pihak HQ.

Kami faham, ramai sangat pm kami nak jadi agent tetapi takde freezer. Ramai yang terliur tengok agent dan stokis kami buat sales $$$ puluh dan ratus pek setiap hari. Teruja nak berniaga dim sum juga. Tapi halangannya takde freezer nak simpan dim sum. Ok jom kami share beberapa kisah agent kami yang bermula dengan 15 pek TANPA FREEZER. Yer betul, ramai yang takde freezer pun awalnya. Lepas bisnes dah maju, rolling duit untung beli freezer.

Dahtu mesti confuse kan kat mana nak simpan dim sum ni? Alahaiiiii, 15pek tu kan tak perlu simpan pun sebenarnya. Boleh jual terus. Ok macamni, jom kami share caranya satu persatu supaya anda nampak jalan yang benar dan lurus 😅.

  1. Contact sales team kami di 019 9800 769 atau www.wasap.my/60199800769/Nak_Jadi_Agent
  2. Place order untuk pakej dim sum yang anda mahu.
  3. Buka Fb Page Coastal Dim Sum HQ, tengok gambar gambar yang menarik.
  4. Share gambar gambar dim sum yang menggiurkan ke fb personal anda, letak caption promo kepada rakan2 fb. Open order kepada rakan rakan fb.
  5. Gambar dan caption yang sama juga, share kepada whatsapp group rakan rakan dan keluarga anda.
  6. Collect order dari keluarga dan rakan rakan.
  7. Tunggu Coastal Dim Sum sampai depan pintu, terus hantar pek dim sum yang telah dipesan oleh rakan rakan.

Ramai agent kami yang bermula dengan pakej paling basic, kini jualan mereka beribu pek sebulan. Paling penting, mereka mulakan langkah pertama dengan apa yang ada di tangan.

Ini antara gambar gambar yang anda boleh kongsikan untuk promosi:

Perkenalkan packaging Coastal Dim Sum

 

Dim Sum Halal 200%

Selain itu letakkan ayat-ayat beserta gambar-gambar Dim Sum yang menarik. Gambar juga adalah salah satu ‘power’ yang sangat membantu untuk menambat hati bakal pelanggan kita.

Sungguh membuka selera
Siapa tengok ni pasti telan air liur
Udang segar melimpah ruah dalam Coastal Dim Sum
Mushroom sebenar padat dalam Coastal Dim Sum
Tak tahan, terus rasa nak order

 

  • Jadi, apa nak tunggu lagi. Jom kembangkan perniagaan anda bersama Coastal Dim Sum. Hanya sertai Team Coastal. Yuran keahlian percuma, modul berniaga disediakan, kos permulaan produk pun sangat rendah.
  • Modal permulaan kecil. Serendah 15pek sahaja.
  • Tak perlu pengalaman berniaga, HQ guide satu persatu.
  • HQ sentiasa berikan reward yang menarik. Antara reward best ialah wang tunai, handbag dan freezer.
  • Permintaan tinggi, mudah dijual kerana ada peminatnya sendiri dan persaingan sangat rendah.
  • Flyers, poster, bunting semua lengkap. Edited photos pun kami supply. Agent boleh tapaw sales kaw kaw. Hubungi atau whatsapp 019-9800769 dan Team kami akan hubungi anda

Leave a Reply

Your email address will not be published.