Business Marketing Plan 2019

Business Marketing Plan 2019

Tahun 2019 ni ada yang merancang untuk berniaga? Dah ada marketing plan? Apa yang penting dalam business marketing plan 2019? Tak kiralah berniaga secara kecil-kecilan sekalipun asalkan ianya Halal. Selain modal, perkara yang perlu diambil kira sebelum memulakan sesuatu perniagaan adalah seperti strategi marketing.

Perkara penting dalam sesuatu strategi marketing adalah content marketing. Ibaratnya seperti membina sebuah bangunan. Perkara pertama dilakukan adalah pelan sesebuah bangunan tersebut. Dengan adanya pelan asas, barulah dapat melihat gambaran dan fokus mana yang perlu dititikberatkan.

Apa itu Content Marketing?

Untuk lebih lanjut jom ikuti perkongsian Puan Nurhafiza mengenai Business Marketing 2019.

Kesimpulannya, menjadi seorang usahawan, semuanya memerlukan rancangan yang rapi dan teliti. Rancangan ini penting bukan sahaja untuk perniagaan besar tetapi juga perniagaan kecil. Tanpa perancangan, jangka hayat sesebuah perniagaan itu mungkin akan menjadi lebih singkat. Jadi rancanglah marketing plan anda sekarang sebagai panduan penting untuk anda menjalankan bisnes.

Apa tunggu lagi, jom jana pendapatan bersama bisnes Coastal Dim Sum. Pencarian agent masih dibuka, daftar agent sekarang dan anda mungkin berpeluang merebut reward sepanjang 2019. Tertakluk terma dan syarat Coastal Dim Sum HQ.

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi kami 0199800769 / 0199170769 dan team kami akan whatsapp anda. Boleh juga lawati FB Page kami Coastal Dim Sum HQ .

Leave a Reply

Your email address will not be published.