Kelebihan Coastal Dim Sum Bisnes Kit

Kelebihan Coastal Dim Sum Bisnes Kit

Jangan risau jika anda tidak ada pengalaman berniaga. Pengalaman berniaga bukanlah syarat utama untuk sertai Team Coastal, hanya perlukan dedikasi dan disiplin yang tinggi untuk bersama Team Coastal. Kami sedia membantu anda yang serius mahu menambah pendapatan bersama bisnes Coastal Dim Sum. Bagaimana kami membantu anda? Ini jawapannya, selepas mendaftar sebagai agent, anda akan diberikan set Coastal Dim Sum Bisnes Kit.

Banyak kelebihan dan manfaat yang akan anda peroleh melalui Coastal Dim Sum Bisnes Kit ini.

Coastal Dim Sum menyediakan set Bisnes Kit khas untuk agent yang baru sertai #TeamCoastal. Dalam Kit ini lengkap dengan
– buku panduan agent
– pricelist
– bunting
– poster
– marketing tools
– produk Coastal Dim Sum

Kelebihan Coastal Dim Sum Bisnes Kit
Antara item didalam Coastal Dim Sum Bisnes Kit

Kelebihan Coastal Dim Sum Bisnes Kit

1) Memudahkan proses mula berniaga
Dengan Coastal Dim Sum Bisnes Kit , ia memudahkan proses memulakan perniagaan dan menjadikan perniagaan itu lebih mudah untuk dimulakan. Agent tak perlu rasa takut takut dan risau lagi bagaimana mahu mula berniaga Coastal Dim Sum ini kerana kami telah sediakan satu panduan yang lengkap untuk anda berniaga.

2) Membantu mereka yang tiada pengalaman berniaga
Bersama Team Coastal Dim Sum, anda diajar dengan details cara dan teknik membuat jualan dengan mudah. Biarpun tiada pengalaman berniaga, team kami akan guide anda satu persatu. Jadi tak perlu risau jika anda belum ada pengalaman berniaga.

3) Dapat buat bisnes dengan mudah
Dengan adanya Kit ini, agent agent lebih mudah untuk mula berniaga kerana telah ada Kit yang lengkap dan mereka hanya perlu follow sahaja step step yang telah diberikan dalam Buku Panduan Agent Coastal Dim Sum.

4) Membantu dalam pemasaran bisnes
Anda tidak perlu risau tentang pemasaran bisnes kerana Coastal Dim Sum menyediakan berbagai marketing tools yang sangat berguna seperti lifetime group coaching, online class, edited photos yang mana lebih dari 400pcs disediakan. Jadi anda hanya perlu daftar sebagai agent dan anda akan dapat access kesemua marketing tools diatas.

Edited photos boleh digunakan untuk tujuan marketing Coastal Dim Sum

5) Menjimatkan masa, tenaga dan wang
Dengan Bisnes Kit ini, anda juga tidak perlu lagi membazir wang dengan menghadiri kelas bisnes berbayar yang mahal mahal. Di Coastal Dim Sum, founder sendiri akan berkongsi tips tips marketing di group agent. Jadi anda hanya perlu follow dan istiqomah berniaga.

Antara video coaching yang boleh di access oleh agent sah Coastal Dim Sum sahaja.

Hanya labur untuk satu Bisnes Kit, anda dah boleh mula berniaga.

Macam mana? Menarik kan kelebihan Bisnes Kit untuk agent agent yang baru sertai Coastal Dim Sum ini?

Jangan lepaskan peluang. Sertai Team Coastal Dim Sum sekarang!

Whatsapp 0199800769 / 0199170769 dan Team kami akan hubungi anda dengan segera. Juga boleh lawati FB Page kami Coastal Dim Sum HQ .

Klik link wasap untuk keterangan lanjut http://wasap.coastaldimsum.com/BlogAgent

Leave a Reply

Your email address will not be published.