Coastal Dim Sum Untuk Sekeluarga

Coastal Dim Sum Untuk Sekeluarga

Menjamu selera di restoran tidak sama seperti di rumah. Sekali sekala mahu juga mencari makanan yang sedap, simple, berpatutan untuk nikmati bersama keluarga di rumah. Tercari cari makanan apa yang sesuai untuk seisi keluarga? Jangan risau Coastal Dim Sum adalah jawapannya. Coastal Dim Sum untuk sekeluarga. Bukan saja super sedap, malah dijamin Halal dan menjimatkan.

1. Pelbagai pilihan perisa

Coastal Dim Sum Untuk Sekeluarga
Antara pilihan perisa yang disediakan untuk para pelanggan
Mempunyai 3 combo memikat selera anda sekeluarga!

Coastal Dim Sum menyediakan 8 jenis pilihan perisa. Setiap satu pek dim sum mengandungi 4 pilihan perisa berbeza. Sangat berbaloi kan? Makna kata, kastemer tak perlu lagi membeli dim sum dalam kuantiti yang banyak jika mahu nikmati perisa yang berbeza.

2. Ramuan yang segar

Coastal Dim Sum Untuk Sekeluarga
Antara bahan utama Coastal Dim Sum

Coastal Dim Sum hanya menggunakan bahan mentah segar yang premium sahaja. Antaranya isi ayam dan udang segar, sayuran seperti lobak merah, cendawan butang, cendawan shiitake, kacang panjang, sengkuang dan banyak lagi sayuran lain. Lihat saja bahan-bahan yang digunakan, tak ternilai rasanya khasiat yang kita dapat daripada 1 biji dim sum.

3. Dijamin berbaloi

Coastal Dim Sum Untuk Sekeluarga

Okeh untuk keluarga yang ramai, dah lah berbaloi, dapat pula extra penjimatan. Ala yang macam menu KFC tu, ada pakej Combo untuk seisi keluarga gitew. Samalah seperti Coastal Dim Sum, korang tak perlu beli dim sum berbeza perisa dalam kuantiti yang banyak. Siap dapat makan 4 perisa dalam 1 pek yang sama. Jimat kan? Untuk anak-anak pula sesuai sangat untuk penuhi selera mereka yang berbeza. Ibu bapa mesti mahukan yang terbaik untuk anak anak kan. Dengan setiap belian Coastal Dim Sum, anda sudah dapat memberikan makanan yang terbaik untuk anak anak anda. Jadi sediakan hidangan yang lazat dan menyihatkan untuk mereka.

4. Dijamin sedap

Coastal Dim Sum Untuk Sekeluarga

Kanak kanak sangat menggemari dim sum kerana rupa dim sum yang menarik, pilihan warna yang ceria serta rasa dim sum yang sangat juicy dan lazat. Rasanya pula seperti nugget dan bebola tapi versi yang menyihatkan. Dah lah dapat kurangkan amalan makanan ringan, dapat sekali bonus khasiat daripada sayuran segar yang terdapat di dalam dim sum.

5. Boleh nikmati dimana saja

Usah lagi bersusah-payah berbelanja mahal di luar. Tak perlu lagi ke hotel, restoran untuk menikmati makanan mewah. Dengan Coastal Dim Sum anda hanya perlu koyak, kukus, dan nikmati sahaja di rumah sambil menonton drama kegemaran bersama keluarga tersayang.

Jadi apa kata mulakan langkah anda bersama Coastal Dim Sum. Selain daripada 200% dijamin Halal, satu family juga dapat manfaatnya kerana kita disarankan mengambil pemakanan yang seimbang dan menyihatkan.

Kesimpulannya banyak manfaat Coastal Dim Sum untuk sekeluarga. Ianya sangat senang disediakan dan mudah dibawa. Anak-anak pun mesti tersenyum riang kerana dapat menikmati Coastal Dim Sum. Ibu bapa pula pasti puas hati dapat memenuhi permintaan anak-anak mereka.

Whatsapp 0199800769 / 0199170769 dan Team kami akan hubungi anda dengan segera. Juga boleh lawati FB Page kami Coastal Dim Sum HQ

Klik link wasap untuk keterangan lanjut http://wasap.coastaldimsum.com/BlogAgent

Leave a Reply

Your email address will not be published.