Reward Gold4DimSum 2019

Reward Gold4DimSum 2019

Untuk berjaya di dalam sesuatu bidang, baik dalam perniagaan mahupun kerjaya, kejayaan tidak akan datang tanpa berusaha. Begitu juga dengan bisnes Coastal Dim Sum. Bagi menghargai Stokis, Mini Stokis dan Agent, setinggi-tinggi tahniah diucapkan kepada semua Team Coastal yang telah pun achieved reward untuk Reward Gold4DimSum 2019!

Reward Gold4DimSum 2019

Alhamdulillah, pencapaian Team Coastal 2019 sungguh cemerlang. Kecemerlangan Coastal Dim Sum ini min ambil dari beberapa aspek iaitu kenaikan angka jualan, pertambahan bilangan agent dan stokis serta peningkatan sales bagi agent dan stokis.

Buat julung kalinya tahun lepas (2019), Coastal Dim Sum HQ telah memilih emas sebagai reward sepanjang tahun lepas kepada Team Coastal yang layak. Sebanyak 20 Goldbar telah diberikan kepada pemenang Reward Gold4DimSum 2019. Jom kita putar kembali pemenang pemenang yang telah capai reward gold sepanjang 2019.

Untuk pengetahuan semua, reward ini dibahagikan kepada 4 Batch iaitu :
Batch 1 ( Jan, Feb, Mac )
Batch 2 ( April, Mei, Jun )
Batch 3 ( Julai, Ogos, Sept )
Batch 4 ( Okt, Nov, Dis )

Pada Batch 1 seramai lapan pemenang reward yang berjaya capai target bulanan mereka. Pemenang Reward Gold4DimSum Batch 1 :
1) Puan Rauidah
2) Puan Suaida
3) Puan Yunzi
4) Puan Mawarni
5) Puan Aishah
6) Puan Norazlina
7) Encik Mohd Idris
8) En. Che Faizman


Boleh dikatakan persaingan begitu sengit, namun mereka bersaing bukan kerana ingin mengejar reward semata mata. Mereka dapat capai target kerana kepuasan yang mereka dapat bila berniaga Coastal Dim Sum ni. Seronok bila dapat customer, seronok bila customer repeat order lagi, seronok tengok agent agent dapat buat sale jana income bersama sama.

Batch 1

Siapa cakap nak meniaga ni senang. Lain orang, lain cabarannya. Namun dengan kesungguhan yang tak pernah putus asa, empat pemenang telah berjaya capai target untuk Batch 2 :
1) Puan Suaida
2) Puan Rauidah
3) Puan Sharifah
4) Puan Adilah

Batch 2

Pemenang reward untuk Batch 3 :
1) Puan Suaida
2) Puan Rauidah
3) Puan Yunzi
4) Puan Aishah
5) Puan Sharifah

Reward Gold4DimSum 2019
Batch 3

Seterusnya pemenang reward Batch 4 :
1) Puan Rauidah
2) Puan Yunzi
3) Puan Sharifah

Reward Gold4DimSum 2019
Batch 4

Dimana ada kemahuan, disitu ada kejayaan. Kalian dah nampak kan? Seronok kan niaga Coastal Dim Sum ni. Bukan saja dapat tambah income, dapat pula reward yang Hq tawarkan. 😀

Jom jana pendapatan bersama bisnes Coastal Dim Sum. Pencarian agent masih dibuka. Bagi yang berminat, tahun 2020 HQ menawarkan pakej pakej menarik dan reward untuk anda! Tertakluk terma dan syarat Coastal Dim Sum HQ.

Whatsapp 0199800769 / 0199170769 dan Team kami akan hubungi anda dengan segera. Juga boleh lawati FB Page kami Coastal Dim Sum HQ

Klik link wasap untuk keterangan lanjut http://wasap.coastaldimsum.com/BlogAgent

Leave a Reply

Your email address will not be published.