TESTIMONI COASTAL DELIGHT

TESTIMONI COASTAL DELIGHT

Hai semua follower! Walaupun produk Coastal Delight masih baru di pasaran, namun sambutan yang kami terima daripada agent agent dan pelanggan sangat sangat memberangsangkan. Min pun terharu bila dapat feedback daripada agent. Jom harini min kongsikan beberapa testimoni Coastal Delight untuk kalian. Benda yang bagus kita mestilah kongsikan. Betul tak? Hihi

Bagi yang belum tahu, Coastal Delight ni adalah adik beradik kepada Coastal Dim Sum. Coastal Delight Senang Series terdiri daripada 3 variasi produk iaitu :
1. Nasi Mandy Senang
2. Nasi Beriani Senang
3. Nasi Dagang Senang

Entry sebelum sebelum ni min ada tuliskan detail mengenai Coastal Delight. Boleh klik pautan ini untuk ketahui lebih lanjut.

Kenapa min excited nak share testimoni pada kalian adalah kami gembira kerana ramai pelanggan yang berpuas hati dengan produk Coastal Delight. Rata rata maklumbalas yang diberikan oleh pelanggan 100% adalah benar. Selain daripada pelanggan, ada juga testimoni demand yang terdiri daripada Stokis, Mini Stokis dan juga Agent.

TESTIMONI COASTAL DELIGHT
Wow! List Coastal Delight pun terselit dalam order Coastal Dim Sum
Coastal Delight sentiasa mendapat permintaan!
Lagi list order daripada stokis

Selain nak buat bisnes bersama Coastal Delight, jika kalian nak beli untuk buat simpanan stock di rumah jer pun boleh. Sebab produk Coastal Delight ni sangat diperlukan mommies di luar sana yang sibuk, tak sempat nak masak untuk family. Dan paling penting dapat jimatkan masa. Apa tak nya penyediaan pantas tak sampai 1 jam tau. Sambil sambil tunggu nasi masak pun boleh reply Whatsapp customer dulu 😀

TESTIMONI COASTAL DELIGHT
Wangi semerbak bau Nasi Dagang Senang!
TESTIMONI COASTAL DELIGHT
Sekarang dah tiada alasan malas masak lepas balik kerja
Menepati selera sekeluarga
Memang cukup pantas. 7 minit dah masak!

Ada yang baru mencuba dan ada juga yang dah beberapa kali restock produk Coastal Delight. Haa nampak kan disitu macam mana sambutannya.

Bila dah cuba masak dengan pek Nasi Senang Coastal Delight ni, hasil masakan pun rasa seperti masakan ibu tau. Yang belum cuba tu moh ler cuba dulu. Penghantaran terus ke rumah anda.

Nak cuba ketiga tiga menu atau nak cuba satu satu dulu pun boleh. Tiada paksaan yer. Jangan cakap min tak payung pula nanti yer.

Apa tunggu lagi, yang belum mencuba Coastal Delight, jom cepat cepat order. Pencarian agent masih dibuka. Hubungi kami segera atau klik link dibawah untuk keterangan lanjut.

Sebarang info call/Whatsapp 0199800769 / 0199170769
FB Page : Coastal Delight HQ
IG : coastaldelight_hq

Leave a Reply

Your email address will not be published.