Kenapa Wajib Ada Coastal Dim Sum

Kenapa Wajib Ada Coastal Dim Sum

Dengar kata ramai yang mencari dim sum jenama Coastal Dim Sum. Ish excited pula min dengar. Ada juga yang cakap Coastal Dim Sum ni lain dari yang lain, kualitinya yang premium, Halal dan menepati citarasa semua. Nak tahu apa lagi sebab kenapa wajib ada Coastal Dim Sum di rumah? Jom min share.

Kenapa anda wajib ada Coastal Dim Sum :

Pelbagai pilihan perisa

Kenapa Wajib Ada Coastal Dim Sum
12 perisa Coastal Dim Sum

Coastal Dim Sum menyediakan 12 jenis pilihan perisa yang best best. Semua perisa menepati citarasa semua. Setiap satu pek dim sum mengandungi 4 pilihan perisa berbeza. Makna kata, kastemer tak perlu lagi membeli dim sum dalam kuantiti yang banyak jika mahu nikmati perisa yang berbeza.

Ramuan yang segar

Kenapa Wajib Ada Coastal Dim Sum
Antara bahan utama Coastal Dim Sum

Coastal Dim Sum hanya menggunakan bahan mentah segar yang premium sahaja. Antaranya isi ayam dan udang segar, diadun bersama sayuran seperti lobak merah, cendawan butang, cendawan shiitake, cendawan enoki, cendawan tiram raja, rumpai laut, kacang panjang, sengkuang dan banyak lagi sayuran lain. Lihat saja bahan-bahan yang digunakan, tak ternilai rasanya khasiat yang kita dapat daripada 1 biji dim sum.

Dim sum kami padat dengan isi ayam dan udang. Setiap isian melebihi tepung menjadikannya tetap ‘pure’, lembut berjus walau dah sejuk. Semua bahan yang digunakan didalam dim sum kami bagus untuk semua peringkat umur. Tidak kira golongan dewasa mahupun kanak-kanak. Ini kerana kandungan bahan utama Coastal Dim Sum mempunyai khasiat yang tinggi membuatkannya sejenis hidangan yang sihat.

Dijamin berbaloi

Kenapa Wajib Ada Coastal Dim Sum
– All Chicken
– All Seafood
– Mix Combo
– Oriental Combo

Untuk keluarga yang ramai, dah lah berbaloi, dapat pula extra penjimatan. Ala yang macam menu KFC tu, ada pakej Combo untuk seisi keluarga gitew. Samalah seperti Coastal Dim Sum, kalian dah tak perlu beli dim sum berbeza perisa dalam kuantiti yang banyak. Siap dapat makan 4 perisa berbeza dalam 1 pek yang sama. Jimat kan?

Untuk anak anak pula sesuai sangat untuk penuhi selera mereka yang berbeza. Ibu bapa mesti mahukan yang terbaik untuk anak anak kan. Dengan setiap pek Coastal Dim Sum, anda sudah dapat memberikan makanan yang terbaik untuk anak anak anda. Jadi sediakan hidangan yang lazat dan menyihatkan untuk mereka.

Dijamin sedap

Kenapa Wajib Ada Coastal Dim Sum
Dapatkan gantikan makanan ringan kepada dim sum.

Kanak kanak sangat menggemari dim sum kerana rupa dim sum yang menarik, pilihan warna yang ceria serta rasa dan tekstur dim sum yang sangat juicy dan lazat. Rasanya pula seperti nugget dan bebola tapi versi yang menyihatkan. Dah lah dapat kurangkan amalan makanan ringan, dapat sekali bonus khasiat daripada sayuran segar yang terdapat di dalam dim sum.

Boleh dimasak pelbagai menu

Nasi Goreng Dim Sum
Sup Sayur Dim Sum

Selain disediakan dengan cara kukus, dim sum juga dapat diolah dan dimasak dengan pelbagai cara masakan seperti tempura dim sum, sup sayur dim sum, nasi goreng dim sum dan banyak lagi menu yang ibu ibu dapat sediakan kepada yang tersayang.

Tatkala pandemik COVID 19 yang masih melanda dunia sekarang, kita disarankan untuk kurangkan aktiviti di luar, dan lebihkan masa bersama keluarga di rumah. Lebih lebih lagi sekarang dah masuk musim cuti sekolah, anak anak mesti craving minta makanan saja kan. Sampai ibu ibu pun dah tak keruan nak masak menu lain apa lagi dah. Jadi sebab itulah ibu wajib ada stok Coastal Dim Sum di rumah. Nanti bila anak anak lapar, ibu ibu bolehlah sediakan hidangan yang lazat untuk si manja. Selain dapat sediakan makanan yang sihat, malah kebersihan juga lebih terjamin jika memasak di rumah.

Sebab itu min kongsikan dengan kalian kenapa wajib ada stok Coastal Dim Sum di rumah. Banyak manfaat Coastal Dim Sum untuk sekeluarga. Dahlah sangat menyenangkan, dapat pula khasiat sayuran yang terdapat didalamnya.

Kepada yang masih tercari cari makanan apa yang sesuai untuk seisi keluarga? Nah memang min recommend kalian pilih Coastal Dim Sum lah 😀

Pencarian agent Coastal Dim Sum masih dibuka! Jom sertai Team Coastal dan kami akan guide anda satu persatu. Klik link dibawah untuk info lanjut.

Whatsapp 0199800769 / 0199170769 dan Team kami akan hubungi anda dengan segera. Juga boleh lawati FB Page kami Coastal Dim Sum HQ

Klik link wasap untuk keterangan lanjut http://wasap.coastaldimsum.com/BlogAgent

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *