Harga Terkini Coastal Dim Sum

Harga Terkini Coastal Dim Sum

Assalamualaikum Dim Sum Lovers! Untuk makluman semua, bermula 1 Januari 2021, terdapat penstrukturan semula harga Coastal Dim Sum. Setiap pek Coastal Dim Sum kini didatangkan bersama 3 sachet sos pedas. Berikut adalah katalog harga Coastal Dim Sum yang terkini.

Harga Terkini Coastal Dim Sum
Katalog Harga 7 Combo Coastal Dim Sum

1 pek Coastal Dim Sum mempunyai 16 biji dim sum. Terdapat 7 jenis combo Coastal Dim Sum kesemuanya. Combo-combo tersebut adalah All Chicken, All Seafood, Mixed Combo dan yang terbaru Oriental Combo. Setiap combo tersebut mempunyai 4 perisa yang berbeza.

Harga Terkini Coastal Dim Sum
4 Combo Coastal Dim Sum

Itu baru 4 combo ye. 3 combo lagi adalah Combo Edisi Istimewa. Antara combo tersebut adalah Combo Asian, Combo Spicy dan Combo Cheesy Thai. Di dalam 1 pek combo edisi ini, terdapat gabungan 2 perisa yang sangat serasi bagi penggemar dim sum yang sukakan kelainan.

Harga Terkini Coastal Dim Sum
3 Combo Edisi Istimewa Coastal Dim Sum

Harga 1 pek hanya RM18.50 (percuma 3 sachet sos pedas). Harga ini tidak termasuk kos penghantaran.

Coastal Dim Sum kini membuka peluang perniagaan kepada anda yang berminat membuat bisnes. Jom sertai Team Coastal sekarang! Kami akan guide anda satu persatu. Klik link dibawah untuk info lanjut.

Whatsapp 0199800769 / 0199170769 dan Team kami akan hubungi anda dengan segera. Juga boleh lawati FB Page kami Coastal Dim Sum HQ

Klik link wasap untuk keterangan lanjut http://wasap.coastaldimsum.com/BlogAgent

Leave a Reply

Your email address will not be published.