Pakej Agent 2021

Pakej Agent 2021

Adakah anda sedang terfikir untuk mencari sumber pendapatan kedua? Berminat untuk mulakan bisnes? Bisnes yang paling mudah adalah bisnes menjual makanan. Jom jadi sebahagian team Coastal Dim Sum. Tak tahu macam mana nak mula? Meh tengok Pakej Agent 2021. Min akan terangkan satu persatu.

Pada tahun 2021, HQ menyediakan satu sahaja Pakej Agent yang berbaloi dan mampu milik. Tersebut adalah Pakej Agent 2021,

Pakej Agent 2021
Pakej Agent 2021

Pakej Agent 2021 (Harga Asal RM676)
✅ 15 pek Dim Sum
✅ 45 sachet sos pedas
✅ Marketing tools
    – 3 buah ebook
         i. Product Knowledge
         ii. Cara Lonjakan Sales
         iii. Teknik Marketing Power
✅ Access ke Database 1200 edited photos dan videos
✅ Kelas mingguan
✅ Peluang untuk dapatkan Bonus Bulanan tanpa had setiap bulan

Kenapa anda perlu menyertai team Coastal Dim Sum? Ini antara kelebihan yang anda perolehi:

i. Permintaan yang tinggi
Produk makanan adalah produk yang sangat mudah dijual. Dengan kualiti yang terjamin sedap dan premium, permintaan terhadap produk Coastal Dim Sum tidak pernah putus.

ii. Bahan Marketing yang berterusan
Kami juga memberikan material untuk marketing menerusi telegram setiap hari. Antara bahan marketing yang kami sediakan adalah daily content, lebih 1400 keping gambar yang telah siap edit dan video – video yang menarik. Selain itu, seperti yang tertera di poster pakej agent, setiap agent akan menerima set E-book lengkap untuk memulakan bisnes.

Pakej Agent 2021
Gambar-gambar yang telah diedit

iii. ‘Pass Customer’ kepada agent terdekat
Selain agent perlu mencari pelanggan sendiri, HQ juga membantu agent dengan memberikan prospek pelanggan terdekat yang ingin mendapatkan produk Coastal dengan segera supaya jualan anda tidak sendu.

iv. Kelas Mingguan
Jangan risau, Hq akan berikan bimbingan berterusan pada agent – agent dari zero sehingga mahir. Anda boleh join coaching secara live bersama founder dan boleh menonton semula video-video coaching yang telah dibuat.

Pakej Agent 2021
Kelas bersama Founder Coastal Dim Sum

v. Bonus tanpa had setiap bulan
Di samping menjana pendapatan dengan jualan dim sum, anda juga berpeluang untuk merebut bonus-bonus menarik daripada HQ.

TESTIMONI AGENT
Korang masih tak percaya ke coastal dim sum ni mudah dijual? Cuba tengok macam mana agent-agent kami restok. Setiap kali restok, mesti banyak. Kebanyakan stok yang mereka order, semua dah bertuan tau. Dah ada yang order, terpaksalah agent-agent restok banyak sebab takut ramai lagi yang nak order nanti.

Testimoni Coastal Dim Sum
Pakej Agent 2021
Testimoni Coastal Dim Sum
Testimoni Coastal Dim Sum

Jom tengok jualan agent pulak. Haaa..tergugat tak iman korang bila tengok hasil jualan dim sum agent- agent Coastal. Dalam masa 1 bulan boleh naik begitu mendadak. Ini menguatkan lagi bukti bahawa dengan menjual dim sum pun, boleh cecah ribuan ringgit. Sama macam kerja sebulan dah!

Jualan Agent Coastal Dim Sum
Jualan Agent Coastal Dim Sum

Jangan lepaskan peluang keemasan ini. Jom sertai team Coastal. Bersama – sama kita gapai impian dan matlamat hidup kita.

Whatsapp 0199800769 / 0199170769 dan Team kami akan hubungi anda dengan segera. Juga boleh lawati FB Page kami Coastal Dim Sum HQ




Leave a Reply

Your email address will not be published.