Kelebihan Berniaga Coastal Dim Sum Waktu Pandemik

Kelebihan Berniaga Coastal Dim Sum Waktu Pandemik

Ada yang masih ‘down’ sebab Perintah Kawalan Pergerakan? Betul-betul buntu tak tahu macam mana nak buat side income? Apa pula bisnes yang sesuai pada waktu ini? Jadi harini min nak kongsikan pada kalian apa kelebihan berniaga Coastal Dim Sum waktu pandemik.

Ya min faham ramai yang terkesan dengan keadaan sekarang. Terutamanya yang mempunyai masalah dari segi kewangan dek kerana kehilangan pekerjaan ataupun pengurangan gaji oleh syarikat. Jadi apa yang anda boleh lakukan untuk menjana pendapatan dalam waktu getir ini adalah dengan berniaga. Mesti kalian tertanya tanya nak buat bisnes apa kan? Macam mana nak berbisnes kalau tak boleh keluar rumah?

Dengan bisnes Coastal Dim Sum kalian boleh lakukan bisnes ini daripada rumah jer. Tak perlu susah susah keluar untuk mencari pelanggan. Bisnes Coastal Dim Sum adalah bisnes online tanpa batasan. Semua ini boleh dilakukan tidak kira kalian berada di mana mana.

Dengan teknologi yang ada sekarang seperti platform media sosial, semua ini boleh dilakukan tanpa memerlukan kalian keluar secara fizikal. Sekarang ramai yang duduk di rumah dan bimbang untuk ke tempat tumpuan ramai. Justeru, pembeli akan memilih untuk membeli dalam talian seperti yang dipraktikkan ketika PKP sebelum ini.

Antara kelebihan berniaga Coastal Dim Sum waktu pandemik

1) Permintaan yang tinggi

Produk makanan adalah produk yang sangat mudah dijual. Dengan kualiti yang premium dan dijamin dapat memenuhi citarasa semua, permintaan terhadap produk Coastal Dim Sum tidak pernah putus. Dikala semua orang perlu sentiasa berada di rumah, ini menjadikan permintaan Coastal Dim Sum sangat tinggi mencanak naik.

2) Margin untung yang tinggi
Margin untung yang tinggi untuk bisnes makanan. Jika rajin dan istiqomah hasil jualan boleh mencecah sehingga 4 hingga 5 angka sebulan.

Kelebihan Berniaga Coastal Dim Sum Waktu Pandemik
Executive Partner Pahang, En. Syamsul
Kelebihan Berniaga Coastal Dim Sum Waktu Pandemik
Executive Partner Perak, Pn. Adilah
Kelebihan Berniaga Coastal Dim Sum Waktu Pandemik
Executive Partner Besut, En. Faiz

“Dalam masa 3 hari, stok 30 pek habis licin. Lepas tu saya kumpul order lagi, tengok tengok dapat preorder 50 pek Coastal Dim Sum. Wahhh biar betul 50 pek! 50 pek Coastal Dim Sum licin dalam masa beberapa jam. Sama macam sebelum ni, stok sampai je depan pintu, saya terus buat COD.

Dari bulan ke bulan, jumlah jualan saya meningkat mencecah 700 pek sebulan. Allah luaskan lagi rezekiNya. Saya dapat masukkan Coastal Dim Sum di kedai pasar segar pula.”
– Puan Yunzi, Executive Partner Selangor
.

3) Modal yang sangat rendah
Paling best adalah modal yang sangat rendah untuk buat bisnes ini. Dan yang paling penting kita akan rasa seronok bila dapat puaskan hati kastemer. Kerana bisnes Coastal Dim Sum ini bukan hanya bisnes semata mata.

4) Kit lengkap Pakej Agent 2021
Dengan adanya Kit ini, agent agent lebih mudah untuk mula berniaga kerana telah ada Kit yang lengkap dan mereka hanya perlu follow sahaja step step yang diberikan dalam e-book panduan agent membuat jualan Coastal Dim Sum.

Kalian boleh lihat lebih detail Pakej Agent 2021 yang Coastal Dim Sum sediakan okey.

5) Bahan Marketing yang berterusan

Kelebihan Berniaga Coastal Dim Sum Waktu Pandemik
Contoh gambar gambar yang telah siap di edit.

HQ berikan lebih dari 1,400 EDITED PHOTOS yang super duper cantik, daily content, online class serta video video yang menarik untuk agent agent gunakan. Semua AGENT BERDAFTAR diberikan free access untuk download semua marketing material ini di Telegram.

Kami memudahkan proses memulakan perniagaan dan menjadikan perniagaan itu lebih mudah untuk dimulakan. Agent tak perlu rasa takut takut dan risau lagi bagaimana mahu mula berniaga Coastal Dim Sum ini kerana kami telah sediakan satu persatu panduan lengkap untuk anda berniaga. Dan yang penting pendaftaran adalah seumur hidup.

Coastal Dim Sum kini membuka peluang perniagaan kepada anda yang berminat membuat bisnes. Jom sertai Team Coastal sekarang! Kami bersedia membantu anda. Kami akan guide anda satu persatu. Klik link dibawah untuk info lanjut.

Whatsapp 0199800769 / 0199170769 dan Team kami akan hubungi anda dengan segera. Juga boleh lawati FB Page kami Coastal Dim Sum HQ

Klik link wasap untuk keterangan lanjut http://wasap.coastaldimsum.com/BlogAgent

Leave a Reply

Your email address will not be published.