Rahsia Bisnes Makanan Frozen Tanpa Freezer

Sebut tentang makanan frozen pasti anda tertanya tanya apa rahsia bisnes makanan frozen tanpa freezer kan? Boleh ke nak buat bisnes produk makanan frozen kalau takde freezer? Perlukan modal yang besar ke, apa tools yang diperlukan, bagaimana untuk menarik perhatian dan meyakinkan pelanggan untuk membeli dim sum frozen ataupun yang telah siap dikukus.

Kami faham, dikala saat pandemik Covid-19 ni ramai yang ingin mencari pendapatan tambahan dengan berniaga. Sektor perniagaan yang ramai ceburi adalah perniagaan makanan, termasuklah perniagaan makanan frozen.

Ramai sangat yang berminat untuk join bisnes bersama Team Coastal tetapi rata rata daripada mereka takde freezer. Ramai yang terbakar semangat apabila lihat story agent agent dan Executive Partner kami buat sales berpuluh pek dan beratus pek setiap hari. Teruja nak berniaga dim sum juga. Tapi halangannya takde freezer untuk simpan stock dim sum.

Ok jom min kongsikan beberapa rahsia bagaimana buat bisnes makanan frozen tanpa freezer. Agent agent Coastal dulu pun ada masalah ini, tapi selepas mereka konsisten lakukan apa yang HQ ajarkan mereka rahsia ni, mereka dah boleh berniaga Coastal Dim Sum tanpa masalah freezer lagi.

Ok macam ni, jom kami share satu persatu supaya anda nampak jalan yang benar dan lurus.

  1. Contact sales team kami di 019 9800 769 atau http://wasap.coastaldimsum.com/BlogAgent
  2. Place order dan buat bayaran pakej dim sum yang disediakan.
  3. Buka FB Page Coastal Dim Sum HQ, lihat contoh gambar gambar yang menarik.
  4. Share gambar gambar dan content dim sum yang mengiurkan ke platform media sosial anda seperti di status Whatsapp, group group Whastapp, Instagram, Facebook dan lain lain.
  5. Letak caption promo. Biar orang kenal, nampak dan tahu yang anda menjual produk Coastal Dim Sum.
  6. Open order kepada rakan rakan di media sosial, rakan rakan serta keluarga anda.
  7. Kemudian collect order dari keluarga dan rakan rakan.
  8. Tunggu Coastal Dim Sum sampai depan pintu, terus hantar pek dim sum yang telah ditempah oleh mereka yang membuat tempahan.

Antara gambar yang anda boleh kongsikan untuk promosi

Letakkan ayat ayat beserta gambar gambar dim sum yang menarik. Gambar juga adalah salah satu ‘power’ yang sangat membantu untuk menambat hati bakal pelanggan kita.

Dah faham macam mana nak mulakan bisnes makanan frozen tanpa freezer?
Berminat untuk mendaftar sebagai agent sah Coastal?

Bagi anda yang berminat untuk join team Coastal, anda boleh lihat Pakej Agent 2021 yang HQ sediakan. Di dalam Pakej Agent 2021 ini lengkap dengan ‘Kit Bisnes’ untuk anda mulakan bisnes Coastal Dim Sum.

Ramai agent kami yang bermula dengan pakej yang berbaloi ini. Dan kini mereka mampu buat jualan empat hingga lima angka sebulan. Paling penting, mereka mulakan langkah pertama dengan apa yang ada di tangan saja.

Kami memudahkan proses memulakan perniagaan dan menjadikan perniagaan itu lebih mudah untuk dimulakan. Anda tak perlu rasa takut takut dan risau lagi kerana kami telah dedahkan rahsia mulakan bisnes makanan frozen tanpa freezer.

Apa tunggu lagi, ubah kehidupan anda dengan jana pendapatan bersama team Coastal sekarang!

Kami bersedia membantu anda. Kami akan guide anda satu persatu. Klik link dibawah untuk info lanjut.

Whatsapp 0199800769 / 0199170769 dan Team kami akan hubungi anda dengan segera. Juga boleh lawati FB Page kami Coastal Dim Sum HQ

Klik link wasap untuk keterangan lanjut http://wasap.coastaldimsum.com/BlogAgent

Leave a Reply

Your email address will not be published.