Coastal Dim Sum Untuk Semua

Coastal Dim Sum Untuk Semua

Asyik berada di rumah membuatkan anda cepat berasa lapar? Anak anak pun asyik craving minta ibu sediakan jajan sewaktu pdpr? Inilah yang selalu ibu ibu fikirkan setiap hari. Sambil kemas rumah kena jadi ‘cikgu’ kat rumah, kadang sampai tak sempat nak masak. Jangan pening pening yer, sebab min ada jawapan yang boleh selesaikan ‘masalah negara’ yang sering melanda ibu sekalian. Harini min nak share tentang Coastal Dim Sum untuk semua.

“ Sepanjang hari asyik fikirkan nak masak menu sihat untuk sarapan, makan tengahari, minum petang dan makan malam untuk family…”

“Dah jemu dengan menu yang sama?”

Jangan risau kami ada penyelesaiannya. Kami hidangkan semua ingredient di atas ke dalam Coastal Dim Sum. Rasanya yang sedap, rupa pun membuka selera! Produk yang dijamin sedap, halal dan berbaloi.

Coastal Dim Sum menawarkan pelbagai jenis dim sum yang sangat lazat, sangat juicy dan pasti memikat selera semua family member anda.

Terdapat 7 pilihan combo yang memukau :

  1. All Chicken Combo
  2. All Seafood Combo
  3. Mix Combo 
  4. Oriental Combo
  5. Spicy Combo
  6. Asian Combo
  7. Cheezy Thai Combo
Coastal Dim Sum Untuk Semua
7 Combo Coastal Dim Sum

Coastal Dim Sum mempunyai 17 perisa kesemuanya. WOW memang luar biasa Coastal Dim Sum ni kan? Sesetengah perisa yang terdapat dalam Coastal Dim Sum sangat rare, yang mana anda tidak akan jumpa dalam mana mana produk dim sum diluar sana. Untuk lebih lanjut mengenai perisa yang tersedia, anda boleh lihat 17 jenis perisa ini.

Anak anak suka makan Coastal Dim Sum ? Yer memang majoriti anak anak suka makan Coastal Dim Sum terutama yang flavor cheese tu. Terasa lemak lemak cheese mozarela dan cheddar yang digunakan. Umph lazat tak terkata!

Dapat gantikan fast food kepada dim sum
Coastal Dim Sum Untuk Semua
Mewah dengan ketulan udang sebenar

Ini juga salah satu kelebihan Coastal Dim Sum. Ianya sama seperti nugget, tapi versi jauh lebih sihat dari nugget. Dim sum ni pula dibuat dari isi ayam dan udang segar. Sangat kaya dengan protein. Jadi ianya rendah kalori dan kurang lemak. Sekaligus anak anak pun dapat kurangkan fast food.

Dengan adanya stok Coastal Dim Sum dalam simpanan freezer anda, ianya banyak membantu dan memudahkan kerja ibu sebenarnya. Kenapa tak nya, hanya perlu dihidang dalam masa 10 minit sahaja.

Senang bila ada stock Coastal Dim Sum dirumah. Boleh disediakan bila bila masa
Coastal Dim Sum Untuk Semua
Hidang panas panas dengan sos dan makan bersama family sambil layan drama kegemaran

Oh ye, Coastal Dim Sum juga boleh ditambah dalam masakan. Selain disediakan dengan cara kukus, dim sum juga dapat diolah dan ditambah dalam masakan seperti tomyam dim sum, pizza dim sum, nasi goreng dim sum dan banyak lagi menu sihat yang dapat disediakan kepada keluarga tersayang.

Tomyam Dim Sum
Pizza Dim Sum

Selepas ni bukan sahaja suami dan anak anak yang tersenyum ceria, ibu dan ayah mertua pun siap bagi double thumbs up lagi!

Jadi sebab itulah min kata Coastal Dim Sum ni untuk semua. Kerana semua orang boleh makan dim sum ni. Tak kira kanak kanak ataupun yang dewasa semua boleh nikmatinya. Mana tahu nanti dah jadi makanan wajib sekeluarga pulak kan. Jom tempah Coastal Dim Sum sekarang!

Bagi yang nak jana pendapatan bersama team Coastal boleh klik link dibawah yer.

Whatsapp 0199800769 / 0199170769 dan Team kami akan hubungi anda dengan segera.

Juga boleh lawati FB Page kami Coastal Dim Sum HQ

Klik link wasap untuk keterangan lanjut http://wasap.coastaldimsum.com/BlogAgent

Leave a Reply

Your email address will not be published.