Kenapa Jenama Coastal Dim Sum Begitu Eksklusif

Kenapa Jenama Coastal Dim Sum Begitu Eksklusif

Jika korang nak beli sesuatu produk makanan, apa yang korang akan pentingkan selain dari kesahihan Halal sesuatu produk tersebut? (Serius betul min bertanya 😀 ) Kalau min, sebelum beli sesuatu barang, min akan lihat dari aspek pembungkusan produk dahulu. Min perati apa yang ada di packaging. Luar dan dalam packaging pun memainkan peranan masing-masing tau. Harini jom ikut min terokai kenapa jenama Coastal Dim Sum begitu eksklusif.

Perkara yang kita selalu titikberatkan sebelum membeli sesuatu produk makanan selain harga, sudah pastinya pembungkusan dan jenama juga menjadi kriteria utama kita dalam menilai sesuatu produk. Sesetengah jenama dengan pembungkusan produk amat sinonim dengan kehidupan seharian kita. Peranan pembungkusan yang menarik dan penjenamaan yang kukuh memberi impak yang besar dalam pemasaran produk. Aspek luar dan dalaman sesuatu pembungkusan juga penting untuk menarik minat pembeli.

Pembungkusan bijak adalah sistem pembungkusan yang bertindak secara persendirian, bijak dan fleksibel. Tiada pelayan yang melayan untuk bertanya seperti di kedai runcit. Semua produk berbungkus dengan maklumat yang tertera. Produk (pembungkusan) itu sendiri menjadi penjual.

Selalunya orang akan lihat pada cara pembungkusannya sahaja. Namun tahukah anda bekas (plate) yang terdapat dalam sesuatu pembungkusan juga mempunyai peranan yang penting? Kami di Coastal Dim Sum memandang serius hal ini kerana ia adalah salah satu keutamaan bagi pelanggan-pelanggan produk Coastal Dim Sum.

Kenapa Jenama Coastal Dim Sum Begitu Eksklusif
Contoh bekas (plate) yang terdapat dalam packaging produk Coastal Dim Sum
kenapa jenama coastal dim sum begitu eksklusif
Rupa pembungkusan yang menarik dan ‘segar’.

1. Kualiti Bentuk
Nampak cantik dan elok saja dim sum tersusun rapi didalam plate kan? Plate yang tersedia ini bertindak sebagai ‘protection‘ kepada dim sum bagi menjaga kualiti bentuk agar rupa bentuk dim sum sentiasa maintain dan tidak rosak jika ditindih.

2. Rasa
Apabila kualiti dim sum terjaga, barulah rasanya sentiasa terjamin kerana dim sum terlindung daripada kerosakan semasa ataupun sebelum dibeli.

3. Kebersihan
Proses penghasilan dim sum perlulah mematuhi prosedur yang ditetapkan. Kegunaan plate dapat menjamin kebersihan dim sum daripada tercemar.

4. Penghadang
Plate ini membantu mengelakkan dim sum supaya tidak melekat antara satu sama lain. Jika dah siap kukus pun dim sum masih lagi akan maintain seperti yang dalam packaging.

Kenapa Jenama Coastal Dim Sum Begitu Eksklusif
Walaupun sudah dikukus, dim sum masih lagi kekal bentuknya.
Jenama X yang tidak menggunakan plate dalam pembungkusan.
Kenapa jenama coastal dim sum begitu eksklusif
Perbezaan jenama X dengan jenama Coastal Dim Sum yang menggunakan plate sebagai asas packaging.

Bagi memenuhi keperluan dan citarasa pelanggan, Coastal Dim Sum HQ bakal mengeluarkan perisa baharu yang pasti akan menjadi kegemaran ramai.

Jadi apa tunggu lagi jom nikmati kelazatan dim sum Halal daripada jenama Coastal Dim Sum sekarang! Stay tuned gais!

Untuk maklumat lanjut boleh terus whatsapp kami 0199800769 / 0199170769. Dan team kami akan hubungi anda. Juga boleh lawati FB Page kami Coastal Dim Sum HQ

Leave a Reply

Your email address will not be published.