KEMPEN KAMI BERSAMA ANDA

KEMPEN KAMI BERSAMA ANDA

Berita baik untuk anda semua, pihak HQ Coastal sedang mengadakan kempen istimewa untuk anda diluar sana. Kempen ini adalah Kempen Kami Bersama Anda. Kempen ini bermula pada 7 Jun sehingga 31 Ogos 2021. Nak tahu apa yang menarik dalam kempen ini? Jom min pun tak sabar nak share dengan anda.

1. Promosi untuk pelanggan Coastal Dim Sum
Promosi ini adalah terbuka kepada semua pelanggan setia Coastal Dim Sum. Jika sebelum ini anda memang selalu beli Coastal Dim Sum dengan harga biasa, kali ini HQ ingin membalas jasa anda semua dengan berikan harga promo yang super duper murah.

KEMPEN KAMI BERSAMA ANDA
Promosi istimewa pelanggan Coastal

Ada 2 pilihan untuk anda dimana belian 6 pek, anda jimat RM6. Ataupun nak lagi penjimatan boleh beli 10 pek, dan anda jimat sebanyak RM15. Untuk keluarga yang ramai min suggest pembelian 10 pek terus kerana sangat sangat berbaloi untuk anda. Sangat rugi jika anda tak grab Coastal Dim Sum dengan harga ni sekarang!

2. Pemberian Voucher
Untuk agent Coastal pula, HQ berbesar hati untuk berikan VOUCHER kepada mana mana agent yang restock bagi sepanjang kempen ini berlangsung. Ini adalah sebagai tanda penghargaan kepada agent agent yang selalu cemerlang dan konsisten restock setiap bulan. Yang penting pastikan anda adalah agent Coastal yang berdaftar yer.

KEMPEN KAMI BERSAMA ANDA
Terdapat beberapa kategori kuantiti restock

Setiap kali agent restock, Voucher yang diberikan adalah mengikut kuantiti restock.

3. Pakej Agent Coastal Dim Sum
Tertarik dengan Kempen Kami Bersama Anda? Ingin menjadi sebahagian daripada Team Coastal?

HQ juga menyediakan Pakej Agent 2021 kepada yang berminat untuk menjana pendapatan bersama Team Coastal.

KEMPEN KAMI BERSAMA ANDA
Pakej Agent 2021

Hanya bayar serendah RM260 sahaja (harga asal RM676) dan anda akan mendapat Kit lengkap untuk mulakan bisnes Coastal Dim Sum :

  • 15 pek Dim Sum
  • 45 sachet sos pedas
  • Marketing tools
    – 3 buah ebook
       i. Product Knowledge
       ii. Cara Lonjakkan Sales
       iii. Teknik Marketing Power
  • Access ke Database 1200 edited photos dan videos
  • Kelas mingguan
  • Peluang untuk dapatkan Bonus Bulanan tanpa had setiap bulan

Pakej Agent 2021 ini sangat berbaloi bagi anda yang ingin mulakan bisnes, terutamanya bisnes makanan. Dimana sekarang ramai yang terjejas akibat pandemik Covid-19, sehingga ada sesetengah terpaksa diberhentikan kerja, mengalami pengurangan gaji dan sebagainya. Sebab itu, kami di Coastal Dim Sum HQ sangat mengalu alukan anda yang betul betul komited untuk mengubah taraf kehidupan anda dengan menyertai bisnes bersama kami, kerana “Kami Bersama Anda”.

Banyak item yang menarik di dalam Pakej Agent 2021. Jangan lepaskan peluang keemasan ini. Biar kami bantu sehingga anda berjaya.

Whatsapp 0199800769 / 0199170769 dan Team kami akan hubungi anda dengan segera. Juga boleh lawati FB Page kami Coastal Dim Sum HQ

Leave a Reply

Your email address will not be published.